Jak wspomniałam Wam, jakieś dwa posty temu, Oriflame (podobnie jak inne firmy marketingu sieciowego) nie posiada własnych punktów detalicznych, w których możemy pójść zrobić zakupy. Jak więc skorzystać z oferty Oriflame?
Podstawowym narzędziem pracy Konsultanta (Dystrybutora) a zarazem „witryną” firmy jest Katalog, dostępny w formie papierowej oraz wirtualnej, zamieszczonej na oficjalnej stronie Oriflame Poland. Zawiera on aktualną ofertę produktową, która wznawiana jest co 3 tygodnie.
Oprócz możliwości wyboru produktów do zamówienia, Katalogi Oriflame są też świetnym źródłem porady, ciekawostek i dodatkowych informacji.
Eksperci współpracujący z Oriflame dzielą się wskazówkami i sztuczkami, które w łatwy sposób możesz wykorzystać.
Dowiesz się jakie sekrety kryją się w naturalnych składnikach aktywnych kosmetyków.
Przeczytasz co inspiruje naukowców Oriflame do tworzenia coraz lepszych formuł kosmetyków.
Uzyskasz podpowiedzi jak profesjonalnie wykonać makijaż.
Dowiesz się również kilku ciekawostek związanych z historią firmy.
Mimo, iż Konsultantką jestem już od 8 lat przeglądanie każdego nowego Katalogu to prawdziwa przyjemność, na którą czekam z niecierpliwością. Za każdym razem dowiaduję się z niego czegoś nowego i ciekawego. Zapraszam się do „lektury” Katalogu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz